Wednesday, January 30, 2008

Nederlands

I'm still bored.
I'm always bored.
Hmm.
Bored, bored, bored.
So bored.

On another note; ich liebe Deutschland - es felsen!
Ik rock ook vant ik kan Nederlands, Frans, Duit, Punjabi, en een beetje Hindi en Portuguese spreken! Oh yeah - ik rock! Jij weet dat het waar is! Ik lieg nooit - nooit, ik zeg je!
Ik weet niet wat meer ik moet en/of kan zeggen. Ik wil naar huis gaan! Nee - ik wil met hem zijn!
Nb: als dat is niet correct, het is niet mijn fout - het is helemaal jou fout. Ik lieg nooit, remember? Haha dat's goed. Een mix van Nederlands en Engels.
Ik verveeled me. Een heel veel.
:/ Ik ben een beetje moe. Mijn rug doet pijn omdat we hebben hockey gespelde gisteren, in PE.
Zo meteen (eh achtien minuten), ik ga eeten. Niet dat ik heb honger - ik heb nooit honger - maar ik moet eeten (mijn ouders zeg dat ik moet en.. ik moet) en.. ja.
Ik kan niet denken naar iets anders te zeggen hier (ik praat niet maar je weet wat ik wil zeggen).
Twaalf minuten nu.
Tien minuten.
Oh, ik gaan een count-down doen. Oh yeah! Dat gaat me verveelen ook maar het d'enige wat ik kan bedenken.
Negen minuten..
Acht..
Sam sucks - uh huh!
I rock. End of.
Zes minuten.
Vijf minuten..
Drie minuten! (Ik heb de vier niet zeggen omdat Sam was hier en hij probeerde dit te lezen maar hij sucks. Hell yeah!
Twee minuten..
Wij hebben een minute te gaan maar.. bof.
Ik ga.

No comments: